Med vår långa erfarenhet från företagsvärlden och insikter från ledningsgruppsarbete vet vi vilka komponenter som är viktiga när det gäller att omsätta visioner i praktisk handling.

Nina Starck 
Sortiments- och designstrateg. 
Nina jobbade under 15 år på HM, inom olika designfunktioner, men även med centrala roller inom metod- och omvärldsanalys. Och därefter 3 år som designchef på Lindex. Nina har arbetat som konsult sedan 2017, med inriktning mot sortiment och strategifrågor, med kunder som: IKEA, Boråstapeter, The Swedish School of Texiles m.fl.

Linda von Essen-Sylvén
Kommunikations- och varumärkesstrateg. Kriskommunikation.
Linda har arbetat som kommunikationschef i ca 15 år och har sin bakgrund inom media bland annat SR, SVT och TV4. Linda arbetar sedan närmare 10 år tillbaka som konsult med inriktning mot kommunikation och varumärkesfrågor.
Exempel på kunder: Toyota Motor Sweden AB, Sveriges Universitet och Högskolor, Nobia AB, Svensk Glas Återvinning AB m.fl.


You may also like

Back to Top